Laatste week in Nederland

2 september 2014 - Zeewolde, Nederland

Over zeven dagen ga ik dan toch echt vertrekken richting Australië. De laatste week in Nederland is aangebroken.
De spanning begint toe te nemen, heb ik alles, is alles goed geregeld, ben ik echt helemaal klaar voor het avontuur?

Ook het afscheid nemen begint al. Afgelopen zaterdag heb ik al een afscheidsfeestje gehouden in combinatie met alvast mijn verjaardag, omdat dat eind september niet gaat lukken. Het was een geslaagde avond!
Leuke dingen gehad die ik mee kan nemen op reis. Een hele stapel enveloppen met daarop datums wanneer ik ze open mag maken, nog wat ik het vooruitzicht dus ;)
Ondertussen zijn er steeds meer mensen tegen wie ik moet zeggen: 'tot volgend jaar', dat voelt heel erg vreemd.

Maar ondanks dat heb ik er nog steeds onwijs zin in. Ik ben heel erg benieuwd hoe ik het ga vinden om alleen aan de andere kant van de wereld te zijn. Nou ja, alleen... Er zijn vast een hoop mensen die ik ga leren kennen, maar wie, tja dat weet ik nu ook nog niet.
Één ding weet ik wel zeker, ik ga het avontuur tegemoet. Mooie dingen zien en nieuwe ervaringen opdoen. Wat ik ook ga doen of meemaak, ik ga er 200% van genieten!

En o ja, de pepernoten liggen alweer in de winkel. Normaal zou ik daar in september echt nog niet aan moeten denken, maar dit jaar wel ;)

1. Thea en Egbert:
    8 september 2014
    Ga met God, zoek Hem dagelijks.